Amaiera batek hasiera bat dakar

noviembre 19th, 2010 · No hay Comentarios

Gaur iada ezagutu dut nire tutorea izango dena. Bistaz ezagutzen  nuen, baina gaur arte ez nekien bere izena.

Badirudi praktikak azkenean forma hartzen hasi direla, lekua, tutorea eta mentorea badaukagu eta! Gainera badakigu gutxi gora behera zer egin behar dugun behatze-praktika hauetan!

Beno gaurko eguna ez da hain polita, gaur da modulo orokorreko azken eskola eguna. 60 ikasle inguru egon gara Bilboko Magisteritza Unibertsitate Eskolako pabilioi berriaren 002 eta 003 geletan egunero 4-5 ordu 25 egunten, baina egonaldi hau gaur amaitzen da. Zenbat barre, komentario, tontakeri, begirada… egon eta egin diren!

Modulo orokorraren eskolen amaiera praktiken hasiera dakat, eta horretarako gaur gutariko batzuk trantzizioa pintxo-poteo batekin hasiko dugu.

Ondo izan!!