Ba al dakigu nor den Kevin Kelly?

octubre 29th, 2008 · No hay Comentarios

Oharra: Wikipediako ingeleseko testutik itzuli eta moldatua.

Kevin Kelly Pennsylvanian jaio zen. Wired aldizkariaren soratzaile exejutiboa da. Gainera, adazle, argazkilari eta konserbatzailea ere bada. Kelly, kultura ikaslea da (Asiakoa, hain zuzen) eta kultura digitalean aditua da.

Kelly, Westfield High Schoolen graduatu zen, Nueva Jersey 1970ean. Rhode Islandko unibertsitatea utzi eta urtebetera bere idatzia New York timese, Esquere, The Economist eta beste prentsa publikazioak burutu zituen, idatzi dituen liburu eta sortzen edo editatzen lagundu dituen aldizkariez gain.

1981ean Walking Journal sortu zuen. Bera lurralde osoko editorea da. Sortzailearen lurralde osoarekin, Steward Brand, Kellyk lineako komunitate apreziatua sortzen lagundu zuen. Point Fundation-eko zuzendaria izan zen eta lehen Hacker Konferentzia babestu zuen 1984ean (lehen, “hacker” hitzak konnotazio negatiboa zuen)

1994ean, Wired Magazinek, non Kelly zuzendari exekutiboa zen, National Magazine Award saria jaso zuen bikaintasun orokorragaitik. Gaur egun aldizkariko zuzendari aparta da. Aldebatekokeriaz, Wired-eko editore gisa duen ospearen ondorioz, aztertzaile eta “ziberkultura”ren parte hartzailea da.

Bere idazkera publikazio nazional eta internazional askotan agertu da; The New York Times, The Economist, Time, Harper´s Magazine edota Science besteak beste. Kelly-ren argazkiak bizitzan bertan agertzeaz gain

Kelly Pacifican bizi da, Californian, San Francisco hegoaldeko kostako hiri txiki batean. Bera, debotu kristau bat da, ezkonduta dago eta hiru seme-alaba dauzka.

La Matriz (1999 pelikula)

Andy y Larry Wachowski, The Matrix pelikulako idazle eta zuzendariek, filma egin aurretik hiru liburu irakurri zituzten eta tartean zegoen Kevin Kellyren 1995eko liburua.

Liburuak

* Haiku de bicicletas (1995)
* Fuera de Control: La nueva biología de máquinas, sistemas sociales y el mundo económico (Addison Wesley 1994, Perseus Libros, 1995)

Konferentziak edo debateak

* Las especulaciones sobre el futuro de la ciencia por Kevin Kelly. Conferencia a Long Now Foundation, en Fort Mason en San Francisco. 10 de marzo de 2006.
* Los próximos cincuenta años de la Ciencia por Kevin Kelly. Google TechTalk, 9 de mayo de 2006. (47 minutos)
* ¿Qué tecnología ¿Quieres? por Kevin Kelly Hable en la Conferencia de TED en Monterey, CA, febrero de 2005. (21 minutos)
* El próximo 5000 días de la Web por Kevin Kelly Hable EG en la Conferencia de 2007 en Monterey, CA, de diciembre de 2007.

Erreferentziak

1. Kevin Kelly – Cronología. Consultado 8 de marzo de 2008. “Graduado de Westfield High School, Westfield NJ.”
2. Esta Entrevista American Life, Episode 1, 17 de noviembre 1995
3. Conceptual Tendencias y Temas de Actualidad